1) Jakie przyjmujecie formy płatności?

W chwili obecnej można wybierać pomiędzy szybkim przelew przez system płatności24, wysyłką za pobraniem, a także standardowym przelewem bankowym.

2) Ile trwa realizacja zamówienia?

Staramy się aby przesyłki były wysyłane tego samego dnia w przypadku zaksięgowania środków. Maksymalny czas to dwa dni

.

3) W ile czasu dotrze do mnie przesyłka?

Zdecydowana większość produktów dostępnych na stronie wysyłana jest z Polski, więc będzie to stosunkowo krótki czas. Należy doliczyć +/- 2 dni na realizację zamówienia + x dni roboczych na dostarczenie przez wybranego przewoźnika, w zależności od wybranej formy przesyłki.

4) Ile kosztuje wysyłka?

Standardowe koszty wynoszą:

Paczkomat - 11,49 zł Odbiór w punkcie - 11,99 zł Paczka - 12,50 zł Kurier - 15 zł (bez pobrania) Koszt usługi "za pobraniem": 5 zł

 

5) Nie odnalazłem produktu, którym jestem zainteresowany lub nie ma go na magazynie - czy będzie kiedyś jeszcze dostępny?

Staramy się aby asortyment był uzupełniany na bieżąco. Jednak jeśli zależy Tobie na czasie lub masz specjalne zamówienie - skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc.

6) Czy jest możliwość wybrania karty, którą dostanę w albumie?

Albumy, które są u nas dostępne, są nowe i zapakowane w folie. Dlatego też nie ma możliwości wybrania jego zawartości - możliwy jest jednak wybór wersji. W przypadku kart dodatkowych (od nas lub dostawców jak Weverse czy Aladin) zawsze staramy się dobrać dodatki wg preferencji.

7) Złożyłam/em już zamówienie, ale chcę zmienić wersję. Czy jest to możliwe?

Tak, zmiana wersji płyty jest możliwa aż do momentu nadania paczki - za wyjątkiem wyprzedania poszczególnych wersji. W tym celu skontaktuj się z nami na Facebooku bądź przez e-mail: kontakt@kpopszop.pl

8) Chcę wspierać zespół w rankingach. Czy sprzedaż albumów w K-Pop Szop jest raportowana?

Tak, wszystkie sprzedaże zgłaszane są do rankingów - zarówno koreańskich, jak i polskich (OLiS).

9) Czy merch dostępny w sklepie jest oficjalny?

Tak, dostępny u nas merch pochodzi jedynie  z oficjalnej dystrybucji. Nie sprzedajemy podróbek bądź nieoficjalnego merchu.

10) Czy zamówiony przeze mnie album będzie zawierał dodatki? Jakie?

Jest to kwestia każdego albumu z  osobna - niektóre albumy będą zawierały więcej dodatków, inne mniej. Niektóre również będą miały dodatki związane z przedsprzedażą. By poznać takie szczegóły, zapoznaj się z opisem produktu. 

11) Zamówiłam/em album w przedsprzedaży. Kiedy będzie wysłany? Kiedy mogę odebrać go osobiście?

Czas w jaki docierają do nas albumy po wydaniu to około tygodnia. Po tym czasie wysyłamy albumy do was lub możecie odebrać je osobiście, w sklepie stacjonarnym. W przypadku popularnych zespołów, czas ten może ulec wydłużeniu do 2 tygodni ze względu na ilość zamówień. Na czas realizacji mogą wpłynąć również święta państwowe (polskie i koreańskie) oraz czas doręczenia albumów przez koreańskich wydawców (np.: albumy z dodatkami Weverse zawsze są wysyłane kilka dni później względem albumów bez tych dodatków).

10) Gdzie znajduje się sklep stacjonarny i w jakich godzinach jest otwarty?

Krakowska 1, 61-889 Poznań (ten sam lokal, co sklep  Inuki)

Sklep jest otwarty:

pon - pt 10:00 19:00

sob - 11:00-16:00

11) Chcę anulować zamówienie. Czy jest to możliwe? W jaki sposób?
Zamówienia można anulować, jeśli w opisie zakupionego przedmiotu nie widnieje informacja o tym, że jest on sprowadzany indywidualnie i pod zamówienie - w takich przypadkach nie zezwalamy na anulację (zazwyczaj dotyczy to japońskich albumów i merchu). Aby anulować zamówienie, wystarczy napisać maila i podać w nim numer zamówienia do anulowania.

12) Czy po anulacji zamówienia otrzymam zwrot kosztów?

Tak, dokonamy pełnego zwrotu kosztów - włącznie z wysyłką. Wyjątkiem są sytuacje, gdy paczka została już nadana i koszt wysyłki został pobrany przez przewoźnika - w takim przypadku nie zostanie on zwrócony.

13) Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki za pobraniem? Czy otrzymam prośbę o potwierdzenie przed wysyłką?
W przypadku nieodebrania zamówienia, konieczne będzie uregulowanie należności za koszt wysyłki i zwrotu (40 zł). Zamówienie potwierdzone jest w momencie złożenia go na stronie - nie wysyłamy kolejnych maili z prośbą o potwierdzenie, jako że składając zamówienie Klienci zobowiązują się do odebrania i opłacenia go.

14) Czy mogę zwrócić album?

Tak, jest możliwy zwrot w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki - wystarczy odesłać go na adres sklepu, podając dane do zwrotu. Jest to jednak możliwe tylko w przypadku, gdy album jest w oryginalnej folii, nie był otwierany, zawiera komplet dodatków i nie został w żaden sposób uszkodzony.

15) Otrzymany towar jest wadliwy. Czy mogę złożyć reklamację?

Tak, wystarczy przesłać zdjęcia oraz opis uszkodzeń na maila. W ciągu 2 tygodni sprawa zostanie rozpatrzona, a sklep zaoferuje możliwe rozwiązania.
W przypadku uszkodzeń zewnętrznych, możliwa jest wymiana albumu na wolny od wad pod warunkiem nienaruszenia oryginalnej folii. W przypadku wybrakowanych egzemplarzy (brak płyty, photo card, plakat) - każda taka reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, możliwe jest jednak uzupełnienie brakującego elementu bądź częściowy zwrot kosztów.

16) Jak mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem? Czy dostanę powiadomienie o realizacji?

Opcja sprawdzania statusu zamówienia na stronie dostępna jest dla zarejestrowanych Klientów. Każdy z Klientów otrzyma maila potwierdzającego zamówienie, a następnie informującego o wysyłce.

Rejestracja nowego użytkownika

Masz już konto?
Zaloguj się tutaj lub Zresetuj hasło