Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

1) Jakie przyjmujecie formy płatności?

W chwili obecnej można wybierać pomiędzy szybkim przelew przez system płatności24, wysyłką za pobraniem, a także standardowym przelewem bankowym.

2) Ile trwa realizacja zamówienia?

Staramy się aby przesyłki były wysyłane tego samego dnia w przypadku zaksięgowania środków. Maksymalny czas to dwa dni

.

3) W ile czasu dotrze do mnie przesyłka?

Zdecydowana większość produktów dostępnych na stronie wysyłana jest z Polski, więc będzie to stosunkowo krótki czas. Należy doliczyć +/- 2 dni na realizację zamówienia + x dni roboczych na dostarczenie przez wybranego przewoźnika, w zależności od wybranej formy przesyłki.

4) Ile kosztuje wysyłka?

Standardowe koszty wynoszą:

Paczkomat - 11,49 zł Odbiór w punkcie - 9,8 zł Paczka - 12,50 zł Kurier - 15 zł (bez pobrania) Koszt usługi "za pobraniem": 5 zł

 

5) Nie odnalazłem produktu, którym jestem zainteresowany lub nie ma go na magazynie - czy będzie kiedyś jeszcze dostępny?

Staramy się aby asortyment był uzupełniany na bieżąco. Jednak jeśli zależy Tobie na czasie lub masz specjalne zamówienie - skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc.

6) Czy jest możliwość wybrania karty, którą dostanę w albumie?

Albumy, które są u nas dostępne, są nowe i zapakowane w folie. Dlatego też nie ma możliwości wybrania jego zawartości - możliwy jest jednak wybór wersji.

7) Złożyłam/em już zamówienie, ale chcę zmienić wersję. Czy jest to możliwe?

Tak, zmiana wersji płyty jest możliwa aż do momentu nadania paczki. W tym celu skontaktuj się z nami na Facebooku bądź przez e-mail: kontakt@kpopszop.pl

8) Chcę wspierać zespół w rankingach. Czy sprzedaż albumów w K-Pop Szop jest raportowana?

Tak, wszystkie sprzedaże zgłaszane są do rankingów - zarówno koreańskich, jak i polskich (OLiS).

9) Czy merch dostępny w sklepie jest oficjalny?

Tak, dostępny u nas merch pochodzi jedynie  z oficjalnej dystrybucji. Nie sprzedajemy podróbek bądź nieoficjalnego merchu.

10) Czy zamówiony przeze mnie album będzie zawierał dodatki? Jakie?

Jest to kwestia każdego albumu z  osobna - niektóre albumy będą zawierały więcej dodatków, inne mniej. Niektóre również będą miały dodatki związane z przedsprzedażą. By poznać takie szczegóły, zapoznaj się z opisem produktu. 

11) Zamówiłam/em album w przedsprzedaży. Kiedy będzie wysłany? Kiedy mogę odebrać go osobiście?

Czas w jaki docierają do nas albumy po wydaniu to około tygodnia. Po tym czasie wysyłamy albumy do was lub możecie odebrać je osobiście, w sklepie stacjonarnym.

10) Gdzie znajduje się sklep stacjonarny i w jakich godzinach jest otwarty?

Krakowska 1, 61-889 Poznań (ten sam lokal, co sklep  Inuki)

Sklep jest otwarty:

pon - pt 10:00 19:00

sob - 11:00-16:00



Rejestracja nowego użytkownika

Masz już konto?
Zaloguj się tutaj lub Zresetuj hasło